25 Kasım 2010 Perşembe

24 Kasım

 Sevgili velilerim ve öğrencilerim Öğretmenler Günü sürpriziniz için tekrar teşekkür ediyorum, tepemde patlayan konfetiden ödüm koptu ama çocuklar tüm gün onlarla ve ağızlarındaki ( adını bilmiyorum) üfleyince uzayan oyuncaklarıyla çok eğlendiler... hatta konfetileri o kadar çok sevdiler ki akşam hepsi ceplerine doldurup eve getirmek istediler çöpe zorla attırdım :))
Benim için çok anlamlı ve güzel bir gün oldu hatırlamanız yeterliydi, hediyeniz içinde hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum..












 




Yasemen

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Öğretmenim aranızda olmayı bu mutluluğu kaçırmayı istemezdim.Fakat malum çalıştığım için bu tür organizasyonlarda görev alamıyorum.Öğretmenler gününüzü en içten dileklerimle kutluyor, yanaklarınızdan öpüyorum.Saygılar Gülten

Adsız dedi ki...

Uyanık duhamızda sandalyenin üzerine binmiş.Görünebilmek için