14 Ekim 2010 Perşembe

Kurt ve Civcivler

Sınıfta oynarken çok eğlendiğimiz oyunun fotoğraflarını yayınlayorum bugün.
 Babaları kurtun getireceği civcivleri bekleyen aç kurtlar..
 Yavrularını kurttan koruyan tavuk (yani ben ::)) ) civcivler arkada kurdun saldırısından kaçmaktalar, yavrularına yiyecek götürmek için var gücüyle saldıran kurt, düşe kalka kaçtık ama civcivlerimizi yem olmaktan kurtaramadık....






Oyunda çok eğlendik amaaa ikinciye oynayamadık çünkü terleyip hasta olmaktan korktuk.. sevgili annelerimiz sınıfımız çok sıcak, üç pencerimiz de açık durumda. Havanın soğukluğuna göre çocuklarınızı kalın giydiriyorsunuz anlıyorum ama bir saat sonra atletlerle dolaşmaya başlıyoruz sınıfta :((  üstleri kalın olsun ama içlerine mutlaka kısa kollu giydirin, mutfağımız daha serin olduğu için yemeğe giderken üstlerini giyiyorlar. Sınıfta daha rahat hareket etmek ve terlememeleri için lütfen ince giydirelim, çabuk terleyen çocuklarımıza ise içlerine kısa kollu giydirelim sınıfın sıcaklığına göre biz ayarlama yapalım..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok eğlenceli görünüyor gerçekten yasemin hocam.ben de oynatacağım pazartesi sınıfımda .kolay gelsin.bursadan seyhan

efdal dedi ki...

inanmıyorum size yaa valla sizin resminizi görünce ne yalan söyleyim bende orda olmak istedim süper olmuş efdal okulda olan hic birşeyi anlatmıyor bunları yayınlamanız çok iyi neler yaptıgınızı görüyoruz teşekürler..